Merhaba! Bilgisayarınız oyunları kaldırabiliyor mu? Cevabı bu sitede.

Metro: Last Light Redux sistem gereksinimleri

Metro: Last Light Redux adlı oyunu almayı düşünüyor ama bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını merak ediyorsanız minimum sistem gereksinimlerine bir göz atmanızı tavsiye ediyoruz.




    Minimum sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Windows Vista, 7 or 8 (64-bit only)


    • İşlemci: Dual Core CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)


    • Ram: 2 GB RAM


    • Ekran Kartı: DirectX 10, Shader Model 4 compliant graphics cards (GeForce 8800 GT 512 MB, GeForce GTS 250, etc)


    • DirectX: Version 10


    • Alan: 10 GB boş alan


    • Ek notlar: 64-bit only





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Windows 7 or 8 (64-bit only)


    • İşlemci: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU


    • Ram: 4 GB RAM


    • Ekran Kartı: DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and above)


    • DirectX: Version 11


    • Alan: 10 GB boş alan


    • Ek notlar: (64-bit only)





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: İşletim sistemi X 10.9.5 Mavericks or newer


    • İşlemci: 3.2 GHz Intel Core i5


    • Ram: 8 GB RAM


    • Ekran Kartı: Radeon HD7950 3GB / NVIDIA GeForce GTX 775m 2GB


    • Ek notlar: Notice for İşletim sistemi X Yosemite 10.10.5 users with an Nvidia graphics card at or above the minimum specification listed: Currently separate drivers are available to fix performance issues specifically affecting Nvidia users who are using İşletim sistemi X Yosemite. These drivers are currently only compatible with İşletim sistemi X Yosemite 10.10.5 and can be found here http://www.nvidia.com/download/driverResults.aspx/89538/en-us.





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: 64-bit Ubuntu 12.04 or 14.04 or Steam İşletim sistemi


    • İşlemci: Intel Core i7 2.5 Ghz (or equivalent AMD)


    • Ram: 8 GB RAM


    • Ekran Kartı: NVIDIA Geforce 680 / AMD 7870 with 2GB VRAM+


    • Alan: 10 GB boş alan


    • Ek notlar: Due to OpenGL 4, Intel video cards no longer supported




Umarım Metro: Last Light Redux oyunu hakkındaki bilgiler işinize yaramıştır. Oyunla ilgili herhangi bir soruyu yorum olarak gönderebilirsiniz.

Beyin bedava

oyun-sistem.blogspot.com'da oynamayı düşündüğünüz oyunlar için minimum ve önerilen sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz. Böylece bu oyunu bilgisayarım kaldırır mı? sorusuna cevap bulmuş olursunuz!