Merhaba! Bilgisayarınız oyunları kaldırabiliyor mu? Cevabı bu sitede.

Pier Solar and the Great Architects sistem gereksinimleri

Pier Solar and the Great Architects adlı oyunu almayı düşünüyor ama bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını merak ediyorsanız minimum sistem gereksinimlerine bir göz atmanızı tavsiye ediyoruz.




    Minimum sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Windows XP with SP2 or later


    • İşlemci: Intel Atom 1.6 GHz


    • Ram: 1 GB RAM


    • Ekran Kartı: Intel Ekran Kartı Media Accelerator 945GME


    • DirectX: Version 9.0


    • Alan: 3 GB boş alan





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Windows 7


    • İşlemci: Intel Core 2 Duo


    • Ram: 4 GB RAM


    • Ekran Kartı: nVidia GeForce 8800 GT


    • DirectX: Version 10


    • Alan: 3 GB boş alan





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: İşletim sistemiX Mavericks


    • İşlemci: Intel Core 2 Duo


    • Ram: 4 GB RAM


    • Ekran Kartı: nVidia GeForce 7300GT


    • Alan: 3 GB boş alan





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Ubuntu 13.04


    • İşlemci: Intel Core 2 Duo


    • Ram: 4 GB RAM


    • Ekran Kartı: nVidia GeForce 8800 GT


    • Alan: 3 GB boş alan




Umarım Pier Solar and the Great Architects oyunu hakkındaki bilgiler işinize yaramıştır. Oyunla ilgili herhangi bir soruyu yorum olarak gönderebilirsiniz.

Beyin bedava

oyun-sistem.blogspot.com'da oynamayı düşündüğünüz oyunlar için minimum ve önerilen sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz. Böylece bu oyunu bilgisayarım kaldırır mı? sorusuna cevap bulmuş olursunuz!