Merhaba! Bilgisayarınız oyunları kaldırabiliyor mu? Cevabı bu sitede.

Terraria sistem gereksinimleri

Terraria adlı oyunu almayı düşünüyor ama bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını merak ediyorsanız minimum sistem gereksinimlerine bir göz atmanızı tavsiye ediyoruz.




    REQUIRED




    • İşletim sistemi: Windows Xp, Vista, 7, 8/8.1, 10


    • İşlemci: 2.0 Ghz


    • Ram: 2.5GB


    • Hard Disk Space: 200MB


    • Video Card: 128mb Video Ram, capable of Shader Model 2.0+


    • DirectX®: 9.0c or Greater





    RECOMMENDED




    • İşletim sistemi: Windows 7, 8/8.1, 10


    • İşlemci: Dual Core 3.0 Ghz


    • Ram: 4GB


    • Hard Disk Space: 200MB


    • Video Card: 256mb Video Ram, capable of Shader Model 2.0+


    • DirectX®: 9.0c or Greater





    RECOMMENDED




    • İşletim sistemi: İşletim sistemiX 10.9.5 - 10.11.6


    • İşlemci: Dual Core 3.0 Ghz


    • Ram: 4GB


    • Hard Disk Space: 200MB


    • Video Card: 256mb Video Ram, capable of OpenGL 3.0+ support (2.1 with ARB extensions acceptable





    RECOMMENDED

    LINUX


    • İşletim sistemi: Ubuntu 14.04 LTS


    • İşlemci: Dual Core 3.0 Ghz


    • Ram: 4GB


    • Hard Disk Space: 200MB


    • Video Card: 256mb Video Ram, capable of OpenGL 3.0+ support (2.1 with ARB extensions acceptable




Umarım Terraria oyunu hakkındaki bilgiler işinize yaramıştır. Oyunla ilgili herhangi bir soruyu yorum olarak gönderebilirsiniz.

Beyin bedava

oyun-sistem.blogspot.com'da oynamayı düşündüğünüz oyunlar için minimum ve önerilen sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz. Böylece bu oyunu bilgisayarım kaldırır mı? sorusuna cevap bulmuş olursunuz!