Merhaba! Bilgisayarınız oyunları kaldırabiliyor mu? Cevabı bu sitede.

Trine 3: The Artifacts of Power sistem gereksinimleri

Trine 3: The Artifacts of Power adlı oyunu almayı düşünüyor ama bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını merak ediyorsanız minimum sistem gereksinimlerine bir göz atmanızı tavsiye ediyoruz.




    Minimum sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: (64 bit / 32 bit *) Windows 10 / 8 / 7 / Vista


    • İşlemci: Intel Core i3/i5/i7 1.8 GHz CPU dual-core. AMD 2.0 GHz dual-core.


    • Ram: 4 GB RAM


    • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 260 / Radeon HD 4000 Series / Intel HD Ekran Kartı 4000


    • DirectX: Version 10


    • Network: Broadband Internet connection


    • Alan: 6 GB boş alan


    • Ek notlar: * Highest graphics detail levels are only available in 64 bit İşletim sistemi





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: İşletim sistemi: (64 bit / 32 bit *) Windows 10 / 8 / 7 / Vista


    • İşlemci: Intel quad-core 2.0 GHz or dual-core 2.6 GHz


    • Ram: 8 GB RAM


    • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX 560 2GB / Radeon HD 6850 2GB


    • DirectX: Version 10


    • Network: Broadband Internet connection


    • Alan: 6 GB boş alan


    • Ek notlar: * Highest graphics detail levels are only available in 64 bit İşletim sistemi





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: İşletim sistemi X version Mavericks 10.9, or later.


    • İşlemci: Intel Mac


    • Ram: 8 GB RAM


    • Ekran Kartı: OpenGL 4.1


    • Network: Broadband Internet connection


    • Alan: 4 GB boş alan


    • Ek notlar: Keyboard, Mouse/Trackpad with Secondary click enabled. *NOTE: Please be advised that Trine 3: The Artifacts of Power does not run on older MacBooks. Requires at least Intel HD Ekran Kartı 4000 or better. All Macs produced since Late 2013 are able to run the game.





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Ubuntu 12.04 LTS (64bit)


    • Ram: 8 GB RAM


    • Ekran Kartı: OpenGL 4.1


    • Network: Broadband Internet connection


    • Alan: 4 GB boş alan


    • Ek notlar: Trine 3: The Artifacts of Power runs best with proprietary drivers and may not function correctly with open source drivers.




Umarım Trine 3: The Artifacts of Power oyunu hakkındaki bilgiler işinize yaramıştır. Oyunla ilgili herhangi bir soruyu yorum olarak gönderebilirsiniz.

Beyin bedava

oyun-sistem.blogspot.com'da oynamayı düşündüğünüz oyunlar için minimum ve önerilen sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz. Böylece bu oyunu bilgisayarım kaldırır mı? sorusuna cevap bulmuş olursunuz!