Merhaba! Bilgisayarınız oyunları kaldırabiliyor mu? Cevabı bu sitede.

WazHack sistem gereksinimleri

WazHack adlı oyunu almayı düşünüyor ama bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmayacağını merak ediyorsanız minimum sistem gereksinimlerine bir göz atmanızı tavsiye ediyoruz.




    Minimum sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Windows XP SP2, Windows 7 SP1, Windows 8


    • İşlemci: 2GHz


    • Ram: 512 MB RAM


    • Ekran Kartı: Any 3D Ekran Kartı Card


    • DirectX: Version 7.0


    • Alan: 100 MB boş alan


    • Ek notlar: Turn down resolution and settings on Integrated GPUs.





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Windows 7


    • İşlemci: 3GHz


    • Ram: 2 GB RAM


    • Ekran Kartı: NVIDIA GT 640


    • DirectX: Version 10


    • Alan: 100 MB boş alan


    • Ek notlar: Turn up resolution and settings on high-end GPUs.





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Mac İşletim sistemi X 10.7


    • İşlemci: 2.7 GHz Intel Core i5


    • Ram: 2 GB RAM


    • Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GT 750M


    • Alan: 100 MB boş alan


    • Ek notlar: Turn up graphics settings on high-end systems.





    Tavsiye edilen sistem gereksinimleri




    • İşletim sistemi: Steamİşletim sistemi


    • İşlemci: 3GHz


    • Ram: 2 GB RAM


    • Ekran Kartı: NVIDIA GT 640


    • Alan: 120 MB boş alan


    • Sound Card: ALSA Audio


    • Ek notlar: Turn up resolution and settings on high-end GPUs.




Umarım WazHack oyunu hakkındaki bilgiler işinize yaramıştır. Oyunla ilgili herhangi bir soruyu yorum olarak gönderebilirsiniz.

Beyin bedava

oyun-sistem.blogspot.com'da oynamayı düşündüğünüz oyunlar için minimum ve önerilen sistem gereksinimlerine ulaşabilirsiniz. Böylece bu oyunu bilgisayarım kaldırır mı? sorusuna cevap bulmuş olursunuz!